STROJOVÉ VYBAVENIE

Crafco Minimelter TM 10

Horúcovzdušný varič zálievkových hmôt ohrievaný propánbutánovým horákom a ručným horizontálnym miešaním. Tento varič ohreje hmotu na požadovanú teplotu v priebehu 20 minút. Varič je na kovových kolieskach, ktoré snadno kopírujú trhliny a s výpustným systémom, ktorý dokonale pečatí trhliny.

Finišér Vogele Super 1600-3i, r.v. 2015

Finišery asfaltových povrchů, jejichž technické a technologické inovace výrazně utváří VÖGELE – od prvního silničního finišeru s hydraulickým pohonem přes nejmodernější vysokokompresní techniku v montážních pažinách až po jednotný a snadno zapamatovatelný koncept obsluhy.

Se silničními finišery, montážními pažinami v mnoha kompresních variantách, podavači a různými speciálními strojích, nabízí VÖGELE, vedoucí firma na světovém trhu, kompletní spektrum výrobků s inovativními stroji pro stavbu silnic. Vyvíjí a vyrábí se v největším specializovaném závodu divize v Ludwgshafenu. VÖGELE ručí za vynikající kvalitu u všech výrobků a služeb.

Finišér Bomag 223 BF

Cestné finišéry BOMAG pre pokládku asfaltových zmesí – cestné finišéry sú konštruované pre pokládku asfaltových vrstiev v cestnom staviteľstve. Kolesové finišéry sú velmi vhodné pre prácu v mestách a všade tam, kde je potrebné využiť ich mimoriadnu obratnosť. Pásové sú naopak neoceniteľné pri pokládke krytov na diaľniciach a cestách prvej triedy. Ich excelentná trakcia ich predurčuje na prácu s lištami s veľkými pracovnými šírkami.

K dispozícii sú pracovné lišty s výhradne elektrickým vyhrievaním. Vysoké predhutnenie materiálu zabezpečuje vysoká hmotnosť pracovných líšt, ubíjadlá a prídavná vibrácia. Samozrejmosťou je automatická regulácia vyhrievania lišty a automatické blokovanie lišty (L.C.S.) pri zastávke finišéra.

Patentovaný systém „SIDE VIEW” umožňuje vysunúť celú pracovnú plošinu do strán s presahom 60 cm, čo zabezpečuje excelentný výhľad z finišéra. K dispozícii je niekoľko typov elektronických nivelácií, od štandardnej dotykovej cez bezkontaktnú ultrazvukovú až po modernú laserovú snímaciu lyžinu.

Tandemový vibračný valec štvrtej generácie, r.v. 2016

Nová generácia tandemových vibračných valcov riadených stredovým kĺbom ponúka výnimočný hutniaci účinok v kombinácii s excelentným dizajnom, výhľadom z kabíny a nízkou hlučnosťou. Valce sú štandardne vybavené krabím chodom do oboch strán. Spoľahlivý kropiaci systém disponuje dvoma čerpadlami, cyklovačom a 1000 litrovou nádržou na vodu.

Valec BENFORD 800

s kropením aj vibráciou, hmotnosť 1,6 t.

Bomag BW 138

Použité tiché, vodou chladené motory Kubota spolu s osvedčenými hydraulickými komponentmi preukazujú svoju hodnotu v tisíckach bezporuchových hodín.

Náhon na obidva bubny poskytuje výbornú trakciu. Vysoko výkonný vibračný systém s vypínateľnou vibráciou zadného bubna a ako prídavok automatické prerušenie vibrácie pri rýchlosti nad 5 km/h, zabezpečujú kvalitný asfaltový povrch. Nekorodujúce použité materiály a inteligentný cyklovač kropenia zjednodušuje obsluhu.

Ľahké valce Bomag sú populárne pre svoju manévrovateľnosť a operatívnosť. Chodníky, cyklotrasy, parkoviská, športové plochy, opravy asfaltu a hutnenie zemín, všade tam ideálne nahrádzajú alebo dopĺňajú ťažké valce.

Vibračná doska BOMAG

Spoločným konštrukčným znakom pre vibračné dosky Bomag je bezúdržbový vibračný systém, ktorý má vďaka olejovej náplni vysokú životnosť. Vibračná doska v rozsahu hmotností už od 65 kg zaručuje prenos vibrácií na podložie špeciálnou samočistiacou spodnou platňou. Platňa je vyhotovená zo špeciálnej zliatiny GGG 60 odolnej voči oteru. Pohon zabezpečujú profesionálne benzínové motory Honda alebo naftové motory Hatz. Vďaka odtlmeniu od vibrácií je zabezpečená dlhodobá spoľahlivosť motora.

Vibračné dosky Bomag sú mnohostranne využiteľné stroje na hutnenie podloží a výkopov. S použitím kropenia sa používajú na pravidelnú údržbu živičných krytov ciest alebo na opravy živičných povrchov po výkopových prácach. S použitím tlmiacej podložky z PU gumy nachádzajú svoje uplatnenie pri hutnení zámkových dlažieb.

Cestná fréza WIRTGEN 120 Fi.

S uvedenou frézou, vybavenou najmodernejšími technológiami dokážeme odstrániť vrstvy do hrúbky 320mm o ploche až 4000 m2 za deň. Šírka frézovacieho bubna 1200 mm.

Búracie kladivá MAKITA

Technológia AVT spoločnosti Makita využíva poznatky o tlmení vibrácií pri zemetrasení, vďaka čomu prináša tie najbezpečnejšie vysokovýkonné zariadenia, aké sú dnes dostupné. Ich vibrácie sú o takmer 50 % nižšie než vibrácie porovnateľných produktov. Inovatívna technológia AVT (Anti Vibration Technology) spoločnosti Makita využíva poznatky o dynamickej stabilizácii,ktoré umožňujú rapídne znížiť vibrácie spôsobené otáčaním a zároveň zvýšiť intenzitu úderov až o 75%.

Rezačka špár NTC

Rezače špár sa používajú na rezanie živicových alebo betónových povrchov – typickým príkladom je rezanie povrchov pred začatím výkopových prác. Medzi ich predností patrí: robustná konštrukcia, presné vedenie kotúča, dobré vyváženie stroja, kropenie s nádržou vody nad motorom, prívod vody na obe strany kotúča, meranie hĺbky rezu, pojazdové kolieska uložené pomocou zakrytých ložísk, aretácia spúšťania do rezu.

C E M I S – najlepšia cesta ku kvalitnej ceste